Donati 2 % pentru Cristi

.. Am uitat cu desavarsire de reinceperea campaniei de strangere a celor 2% prin formularul 230. Am inceput sa ma organizez un pic, chiar am avut un lamentabil start.. asta insemnand ca am vorbit cu cativa prieteni si ei la randul lor cu altii dar nu e de ajuns. Deci… TREBUIE, avem neaparata nevoie de ajutor pentru a strange cat mai multe declaratii 230. Zic ca am ratat startul pentru ca startul a fost dat undeva pe la sfarsitul lui decembrie, inceputul lui ianuarie.
In acest sens , va rog mult, care dintre voi poate sa ne ajute in acest demers???
La serviciu, la prieteni, la oricine credeti ca e dispus sa faca asta.
Cei care doresc sa ne ajute, pot lasa un mesaj.
Va rog, e foarte , foarte important pentru noi.

Acest articol a fost publicat în Donatii, transplant, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu